جوابیه دانشگاه پیام نور یزد به خبر گلایه سایت یزد فردا

روابط عمومی دانشگاه پیام نور بازگشت به مطلب درج شده در سایت یزد فردا تحت عنوان "گلایه " مطلب ذیل راجهت تنویر افکار عمومی اعلام میدارد:

1-احکام عزل ونصب مدیران مراکز وواحدهای دانشگاه صرفا با نظر وتایید کمیته انتصابات سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور صورت میگیرد.وبا توجه به علمی بودن مراکز آموزشی فشار سیاسی مسئولین محلی، تاثیری در انتخاب مسئولین مراکز نخواهد داشت.

2-احکام صادره مسئولین مراکز وواحدها حداکثر دوساله میباشد .که حکم ایشان برای یک دوره دو ساله دیگر تمدید شده وبا توجه به اینکه طبق اظهار نظر آقای دکتر دهقانپور 6سال از زمان تصدی ایشان میگذرد قریب به 2سال است که مهلت قانونی مسئولیت ایشان گذشته است.

3-از یک ماه قبل از تغییرات مدیریت در مرکز مهریز از طرف مقامات ذیربط در مورد این موضوع با آقای دکتر دهقانپور هماهنگی کامل به عمل آمده است.وشخص ایشان در جریان این جابجایی بوده اند.

4-آقای دکتر دهقانپور شخصا در مراسم تودیع ومعارفه شرکت داشته اند واینکه ایشان در مصاحبه با سایت یزد فردا عنوان نموده اند که خبر جابجایی ایشان در هنگام مسافرت به ایشان ابلاغ شده است کم لطفی جناب دهقانپور را به مجموعه پیام نور می رساند.

امید است افرادی که به هر دلیل مسئولیت خود رابه فرد دیگری واگذار مینمایند.در بیانات خویش رعایت تقوای الهی را بنمایند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا